Klachtenprocedure
Bij De Zorgvilla doen we er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het zijn dat er iets gebeurt waar u niet tevreden over bent. Graag horen we dit van u, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Hebt u een klacht, dan kunt die op 2 manieren kenbaar maken:
- Bespreek de klacht met de medewerker of de bestuurder.
De eerste stap is om uw klacht te bespreken met de betrokken medewerker. Ook kunt u contact opnemen met de bestuurder. De Zorgvilla vindt het belangrijk dat er open, respectvol en veilig met uw klacht omgegaan wordt. We gaan dan ook graag met u in gesprek om samen een passende oplossing te zoeken. U kunt ook mailen naar dezorgvilla@zeelandnet.nl of het contactformulier gebruiken op de website om uw klacht bij de bestuurder te melden.
- Neem contact op met Stichting Klachtenregeling.nl.
Mocht de eerste stap geen oplossing bieden of wilt u daar geen gebruik van maken dan kunt u direct contact opnemen met Stichting Klachtenregeling.nl.
U kunt uw klacht indienen via de website: Klacht/Geschil melden ⋆ Stichting Klachtenregeling. Zij zullen u verder helpen.
In het klachtenreglement van de Zorgvilla en de klachtenprocedure van Stichting Klachtenregeling.nl staat uitvoerig beschreven hoe de Zorgvilla met klachten omgaat. U kunt het reglement bij de Zorgvilla opvragen.
Samenwerking met diverse partners
Om kwaliteitszorg te kunnen waarborgen, werkt De ZorgVilla samen met betrouwbare partners.
Lees meer »
Wat heeft De ZorgVillate bieden?
Zorg op aanvraag, kleinschalig en flexibel
Lees meer »
Vragen staat vrij!
Neem gerust contact op.Vragen worden graag beantwoord!
Lees meer »
Werken bij De ZorgVilla?
Laat je hart spreken. Zorg is passie.
Lees meer »
Wie of watis De ZorgVilla?
Kleinschalig en ontstaan uit ouderinitiatief
Lees meer »
Benieuwd naarde werkwijze?
Met zorg bepalen we samen welke manier bij u past!
Lees meer »